Down Under again: Red Center en Oostkust

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!


Nog een maandje en is het weer zover, we gaan weer Down Under. De voorbereidingen zijn in volle gang.

Het reislog is dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Mariette en Arie

Reacties

Reacties

Hans en Gerrie

See you in Sydney!

Sibilla van Dort

Hartstikke leuk om op deze manier weer mee te mogen genieten van jullie reis.
Veel plezier alvast met de voorbereidingen en voor straks een goede reis en geniet ervan.
Groetjes aan Sjoerd.

Wilna Schouten

Heel leuk om zo mee te leven.
Succes met de voorbereidingen.
Groeten ,
Arie en Wilna

Henk en Teunie Schouten

Graag reizen wij figuurlijk met jullie mee. Dat scheelt ons enorm in de kosten en we zien nu al uit naar jullie verhalen en beelden. Heel veel plezier en hou het heel!

Roel en Wil.

Sorry, door internet storing pas nu de berichten binnen!! Super!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!