Down Under again: Red Center en Oostkust

Welkom terug op ons reisblog

Welkom terug op ons reisblog!

Het is alweer twee jaar geleden dat wij in Australië geweest zijn.

Hoog tijd dus voor een nieuw avontuur.

De voorbereidingen daarvoor zijn al maanden geleden begonnen met het boeken van de vluchten, het bespreken van hotels, de huurauto en het camperbusje.

De laatste maand voor vertrek is er nog het regelen van de visa, het medisch paspoort, het internationaal rijbewijs en de cadeautjes voor onze Aussie. En lijstjes maken om vooral niets te vergeten.

We gaan deze keer veel airmiles maken: We vertrekken 30 april naar Sydney, dan via Adelaide naar Alice Springs. Daar staat een huurauto klaar en gaan we een 8 daagse rondreis door het Rode Centrum maken. Daarna vliegen we weer terug via Adelaide naar Sydney , dan door naar Brisbane en gaan we de reis voortzetten met het busje. We reizen langs de oostkust via Sjoerd op Rita Island naar Cairns. In Cairns leveren we het busje weer in en vliegen we terug naar Sydney om daarvandaan via Kuala Lumpur half juni weer in Amsterdam te landen.

Je krijgt automatisch een mailtje als er een nieuw verhaal of nieuwe foto’s op deze site staan.

We zien jullie graag terug op ons reisblog en laat gerust af en toe een berichtje achter!

See you, Mariëtte en Arie

doesburg.

hoi Arie en mariette Leuk dat je ons op de hoogte wil houden.Wij wensen jullie een hele mooie vakantie toe en snel tot zoens.Jan en Jannie.

Piet en Elly

Hoi reizigers,
Wij reizen weer graag met jullie mee.

Fijne tijd daar onder

Henk Schouten

Oeps, wat een mooie reis moet dat worden!
Heel veel plezier toegewenst!

Reni

Veel plezier bij dit nieuwe avontuur. Fijn dat we van jullie verhalen kunnen gaan genieten!

Marjolijn en Kees

Fijn dat we dit jaar weer met jullie kunnen meereizen.
Veel plezier down under.

Thea Krol

Fijn dat we weer mee mogen op reis.
Goede reis en fijne vakantie.
???✈️???

Truus

Ben benieuwd wat jullie weer beleven!!

Lianne

Dat wordt weer een prachtige reis! Wat zullen jullie daar genieten en via jullie wij hier! Heel goede reis en veel mooie ontmoetingen.

Maja

Wat leuk om weer te mogen meereizen, ga er weer van genieten en zeker de week dat je bij Sjoerd bent, tot , goede v,zucht, tot snel weer

Maja

Staat er een beetje raar, maar je snapt, goede vlucht en tot snel weer

Arie en Wilna

Gezellig.......we reizen..op afstand....met jullie mee.
Goede reis gewenst!

Ad van Bergen

We gaan jullie volgen. Veel plezier. Ad

Ineke

Fijn dat ik ook weer mee mag reizen.
Ik wens jullie heel veel plezier.
Ik kijk uit naar jullie foto's en berichten.
Lieve groet Ineke

Annemarie

Heel goede reis gewenst. Ik ben weer benieuwd naar jullie belevenissen.

anke en fred

Veel plezier nog met de voorbereidingen!
We houden jullie in de gaten.

wim en Anneke

Let goed op Arie want hij let ook goed op jou !! Een fijne reis toegewenst

Wim en Anneke

Tanny

Leuk om weer via de blog met jullie mee te mogen reizen!

Katrin und Michael

Wie wunderbar! Ihr seid wieder auf tour! Wir beneiden euch und wären gerne auch wieder dabei! Alles Gute und berichtet fleissig, damit wir noch neidischer werden ?viele grüsse aus Hamburg und Zürich, katrin und michael

Bob en Marianne van Meeteren

We reizen graag met jullie mee. We wensen jullie een goede vliegreis ( wat een uitzoekerij!) en dan een mooie tocht naar jullie zoon!

Mieke & Harry

We reizen weer fijn mee met jullie!
Succes met de laatste "voorbereidsels".

Ad Koekkoek

Goede reis. Wij passen wel op Nederland.

André en Emy

Een hele fijne reis , en geniet ervan.